2014年3月26日星期三

26/3/2014

Tarikh: 26 Mac 2014
Hari: Rabu
Kelas: Kelas Durian
Guru Pendidik: Cikgu Tee
Tema: HaiwanLaut Yang Berkilat-kilat
Masa: 4.00-5.00 PM

Proses Pembelajaran
Hari ini, saya memberikan ulang kaji kepada murid-murid tentang puisi yang kami belajar dalam hari semalam. Qi Jie menanyakan saya supaya beri mereka buat kad yang saya janji dalam hari semalam dan saya berikan jawapan kami akan membuatkan kad tersebt apabila saya rasa murid telah siap bersedia.

Selepas ini saya beri murid-murid masa untuk menyiapkan buku latihan yang mereka tidak dapat habiskan dalam hari semalam. Untuk murid yang telah habiskan latihan semalam merupakan diminta membuatkan muka surat yang baharu. Apabila setiap murid-murid berjaya menghabiskan latihan pada masa yang sama, masa pembelajaran merupakan telah tamat.

没有评论:

发表评论